اسکریپت نویسی فتوشاپ

اتوماسیون فتوشاپ ابزار بسیار کارا برای هر طراح فتوشاپ است. وقت های گرانبها بر روی کارهای تکراری رو ذخیره می کند  و به ما در حل کردن مشکلات معین، بسیار سریعتر و راحت تر کمک می کند.



می توانید تمام جریان کاریتان در فتوشاپ را بهمراه حرکات،  که فرض این مقاله بر این اینکه گذاشته می شود که شما قبلا آنها را بلد هستید و می دانید چگونه از آنها استفاده کنید.



من برای سالها در در مورد اسکریپت های فتوشاپ شنیده بودم ولی چند ماه قبل تصمیم گرفتم که خیلی جدی به این قضیه بپردازم. دلیلی که از آن اجتناب کرده بودم این است که فکر کردم باید در تسلط کاری برنامه نویسان بسیار باهوش خوره ریاضی باشد. اشتباه فکر می کردم. و امروز می خواهم آنرا نشان دهم، اگرچه به سطوحی از مهارت های مقدماتی برنامه نویسی هم احتیاج دارد ولی اسکریپت نویسی اصلا سخت نیست.

در مقاله بعدی جدی تر به این مسئله می پردازم. موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.